Opis Działań i Pojęć

Zdajemy sobie sprawę z tego, że oglądając naszą stronę przyswajasz aktualnie dużą dawkę wiedzy nie tylko z marketingu i PR'u ale przede wszystkim z wypracowanego i sprawdzonego w boju know how należącego do LIT Polska. Wiemy, że niektóre pojęcia mogą się mylić i nie wszystko będzie dla Ciebie od razu jasne. Tym bardziej więc nie bój się wracać do tego miejsca, gdzie znajdziesz przejrzyste informacje na temat znaczenia tego, co dla Ciebie robimy. Zależy nam na tym abyś rozumiał jak najwięcej. Pojęcia wyjaśniamy w formie czytelnego kwestionariusza.
Zgodnie z tym, co mogłeś już przeczytać na naszych stronach do tej pory pierwszym krokiem w naszej współpracy jest analiza Twojej branży, Twojego potencjału, potencjału konkurencji i na tej podstawie określamy realne możliwości na cel dla Twojego biznesu. Na podstawie opracowanych wniosków opracowujemy narzędzia, jakie posłużą nam do realizacji celu a następnie ustalamy optymalne parametry konwersji. Ostatnim etapem jest kontrola i na tej podstawie - pełna, cykliczna optymalizacja celem zwiększania efektywności podejmowanych działań.
Zależnie od pakietu, jaki wybierasz pierwszy etap analizy posłuży nam do opracowania Harmonogramu, który zdefiniuje czas oraz zakres planowanych działań, oczywiście w odniesieniu do przyjętych oczekiwań. Dzięki temu narzędzi otrzymujesz przejrzysty przewodnik po tym co robimy, w jakim celu i kiedy oraz na jakim etapie możesz spodziewać się pierwszych rezultatów. Z Harmonogramem nie ma niespodzianek i niedopowiedzeń.
Celem dobrego marketingu jest dostarczanie tzw "gorących leadów", czyli kontaktów do osób/firm, które wyraziły swoją świadomą chęć albo do spotkania albo do rozmowy z Tobą o konkretnym problemie/usłudze. To właśnie realizujemy poprzez nasze kampanie marketingowe - dostarczamy " gorące leady" gotowe na kontakt z Twoją kancelarią w terminie do kilku dni po zapisie. Ten zakres naszej pracy skalkulowany jest w cenie każdego z pakietów. Natomiast nasza propozycja obsługi konwersji jest odpowiedzią na niegasnącą potrzebę mniejszych kancelarii, które w swoim zespole nie posiadają Business Development Managera i które potrzebują wsparcia dostarczonego specjalisty w sprzedaży usług wyspecjalizowanych. Dlatego proponujemy obsługę konwersji docelowej - czyli zakończenie procesu sprzedaży poprzez albo podpisanie umowy lub zamówienia na daną usługę, za ułamek tego, co ud nam się wówczas zrealizować. Obsługa konwersji ostatecznej przez nas nie jest koniecznym elementem współpracy. Zależy nam po prostu na tym abyś zarabiał jak najwięcej na realizowanych z nami kampaniach i stąd propozycja wynagrodzenia od wypracowanego efektu.
Wiemy, że dla wielu prawników rozmowa z klientem na etapie sprzedaży własnych usług juz zawsze będzie dużym wyzwaniem. Dlatego w trakcie naszej współpracy otrzymujesz od nas bonus w postaci opracowanego dla Ciebie skryptu rozmowy z docelowym klientem tak, abyś już w trakcie trwania kampanii mógł samodzielnie konfrontować wyobrażenie i oczekiwania z realnymi potrzebami Twojej grupy docelowej. Dzięki temu skryptowi klienci notują większą skuteczność w domykaniu transakcji, odczuwają komfort w rozmowie sprzedażowej i lepiej kontrolują relację z nowo poznanym Zainteresowanym.
Do realizacji kampanii kręcimy potrzebny materiał video, który zwiększy konwersję planowanych działań o ponad 40%. Takie są fakty. Ludzie wola oglądać niż czytać. Dlatego to element kluczowy w podejmowaniu decyzji przy zapisie na webinar lub dedykowaną rozmowę. Materiał video obejmuje 1 plan zdjęciowy, w trakcie którego kręcimy 1 film o czasie max 4 minuty w kilku sekwencjach tematycznych. Następnie montujemy go i oprawiamy graficznie zgodnie z potrzebami kampanii. Dzięki takiemu podejściu, otrzymujesz materiał, którym możesz się posługiwać przez kolejne miesiące, wg własnego uznania. Wiemy, że stosunek jakości tego materiału do ceny pakietu czyni nasza ofertę najlepszą opcją na rynku.