Pozostałe Usługi w LiT Polska

Zanim podejmiesz decyzję o stałej współpracy w ramach któregoś z abonamentów masz możliwość rozpocząć z nami znajomość w ramach kilku usług, które możemy dla Ciebie i Twojej kancelarii zrealizować w ramach jednorazowej współpracy. Oczywiście, nie mając wpływu na wiele istotnych dla promocji marki i Twojego wizerunku czynników nie możemy udzielić Ci tak rozbudowanej gwarancji sukcesu, jaką oferujemy naszym abonamentowiczom ale chętnie pokażemy Ci na czym polega skuteczność naszego działania.

Szkolenie Dedykowane dla Pracowników Kancelarii to najbardziej popularna usługa wśród właścicieli rozwijających się kancelarii prawnych. Szkolenie opracowane jest pod unikalne potrzeby każdego z delegowanych do niego pracowników i przeprowadzane jest wg Metody LiT Academy, która polega na zespołowej konfrontacji obecnych modeli zachowań uczestników w konkretnych sytuacjach zawodowych, odpowiadających rzeczywistości z dnia pracy kancelarii. Jednym słowem, metoda pozwala na to, aby w krótkim czasie uczestnik mógł nie tylko skonfrontować swoje niewłaściwe postawy ale jednocześnie umiał je korygować w rzeczywistym czasie przeprowadzanych ćwiczeń, za pomocą otrzymanych narzędzi i współpracy z zespołem. W odróżnieniu do innych metod szkoleniowych – metoda LiT Academy – opracowana została na potrzeby prawników, by w jeden dzień szkoleniowy móc rozwiązać jeden konkretny problem w sposób jak najbardziej efektywny dla tej jednej, konkretnej grupy zawodowej. Każdy jeden dzień szkolenia może być dedykowany jednej potrzebie i dlatego zanim usługa zacznie być realizowana Test Tajemniczego Klienta pozwala sprawdzić w jakim obszarze owe potrzeby są palące, a w którym można się nimi zająć w trybie późniejszym.

Szkolenie odbywa się w zaplanowanym terminie po wykonaniu uprzednio testów osobowościowych każdemu z uczestników. Aby cały program miał sens muszą zostać spełnione warunki liczbowe uczestników, czyli zespół dedykowany do szkolenia może liczyć od 5 do maksymalnie 10 uczestników – wówczas metoda pozwala na osiągnięcie najbardziej optymalnych efektów szkoleniowych. Zakres tematyczny szkoleń to: umiejętności negocjacyjne, komunikacja z klientem, budowanie pozytywnej asertywności, skuteczne techniki sprzedaży usług prawnych.

Szkolenie odbywa się albo w siedzibie Klienta albo w wynajętym przez niego innym, stosownym miejscu i trwa 8 h roboczych. Dzień szkoleniowy zawiera dwie 20 min przerwy na kawę i jedną godzinną przerwę na lunch. W tym czasie, bez względu na to, kto jest uczestnikiem szkolenia – zabronione jest odbieranie telefonów, odbywanie spotkań, lub innych czynności zawodowych. Koszt szkolenia plasuje się od 3000 do 6000 zł netto za jeden dzień szkoleniowy w wyżej określonym przedziale uczestników. Koszty obiadu i kateringu oraz dojazdu do Klienta, jeżeli szkolenie odbywa się poza Warszawą pokrywa kancelaria.

Reklamy Sponsorowane to nic innego jak dodatkowo płatne działania kierujące ruch na Twoją stronę lub fanpage. W LiT jesteśmy zwolennikiem aby tego typu działania rozpoczynać po pierwszym kwartale, czyli po okresie najpilniejszych zmian wizerunkowych oraz optymalizujących pod kątem SEO. Wówczas mamy pewność, iż każda złotówka wydana na kampanię reklam sponsorowanych przyniesie optymalnie kaloryczny ruch. Wielu z naszych dotychczasowych Klientów miało już lub ma nadal do czynienia z tego typu promocją realizowaną przez inne agencje. Oczywiście sam fakt prowadzenia z kimś innym kampanii w Google Ads nie wyklucza podjęcia współpracy z nami ale obserwujemy codziennie, że efekty tych działań potrafią być bardzo różne. Skuteczność linków sponsorowanych w Google Ads lub reklam na fanpagu Linkedina zależą bowiem od wielu różnych czynników, którymi właśnie zajmujemy się w ramach abonamentu a którymi nie zajmują się specjaliści od Google Ads. Są nimi na przykład: właściwie ustalone parametry SEO aby algorytmy Googla nie zablokowały lub nie zdampingowały strony z tytułu błędnie prowadzonej kampanii, świadomie prezentowany i zoptymalizowany pod kątem treści wizerunek eksperta, połączenie go z inną aktywnością PR tak, aby nowo odwiedzający Twoją stronę odczuł potrzebę spotkania, poczuł że trafił w końcu we właściwe miejsce a nie przeskoczył kilka podstron i szukał dalej…

Reklamy Sponsorowane zaczynamy albo od działań na Linkedinie albo od Google Ads w zależności na jakim etapie rozwoju jest wizerunek eksperta i dostosowujemy je do efektów jakie zamierzamy osiągnąć w kontekście całego roku współpracy. Z naszego doświadczenia wynika bowiem, iż regularne, co miesięczne  wsparcie płatnej reklamy na średnio niskim poziomie cenowym jest dużo skuteczniejsze kiedy rozpoczyna się je po minimum 3 do 5 miesięcy intensywnej pracy z SEO i PRem niż angażowanie większych pieniędzy w zbudowanie dużego ruchu na etapie, kiedy to inne obszary promocji są albo niedopracowane albo w ogóle nie istnieją.

Minimalny koszt reklamy w Google Ads to 2990 zł netto/msc. Ten poziom finansowy jest najniższy z możliwych, jaki proponujemy i zawiera on 2000 zł samego budżetu + 990 zł obsługi. Dodać należy, iż bez względu  na to jak szybko miesięczny budżet będzie wzrastał – to do wysokości 10 tys zł netto koszt obsługi dla Klientów LiT będzie zawsze taki sam. W zakresie reklam na Linkedin koszt minimalnej kampanii to 300 zł netto.

5 podstawowych błędów jakie prawnik popełnia w negocjacjach.

Kończysz spotkanie a Klient mówi "Zastanowię się i dam znać" i nie oddzwania ? Czujesz, że coś poszło nie tak ale nie wiesz co? Sprawdź listę najczęściej popełnianych przez prawników błędów w rozmowach z klientami.

poznaj technologię, która już wspiera inne kancelarie

Read More

Zwiększ aktywność obecnej bazy kontaktów

Read More

Jak zwiększyć ilość nowych klientów w 3 miesiące

Read More

Sprawdź zakres usług w ramach kompleksowej obsługi