Jakiego rodzaju narzędzi potrzebujesz do budowy efektywnego marketingu Twojej kancelarii?

Sprawdź dlaczego nasz pakiet budowania identyfikacji wizualnej, strony www oraz integracji narzędzi do promocji on-line już stał się hitem wśród kancelarii prawnych? Jego optymalna i atrakcyjna - zważywszy na zawartość - cena to nie wszystkie atuty. Kluczową korzyścią dla naszych klientów jest fakt, że od początku do końca realizacji projektu kontaktujesz się z jedną osobą, która nie tylko staje się Twoim doradcą biznesowym ale koordynuje też przebieg współpracy i dba o jej maksymalną efektywność. Otrzymujesz w pełni responsywną stronę www, z nowoczesną grafiką, pełną identyfikację marketingową wraz z nowym logo i projektami materiałów do komunikacji zewnętrznej oraz narzędzia Google. Zrealizujemy potrzeby Twojego biznesu kompleksowo.

Strona www i wersja mobilna

To jasne, że wielu deweloperów zrobi dla Twojej kancelarii "ładną" stronę www. Czy otrzymasz jednak od nich gwarancję, że będzie ona w pełni mobilna, SEO i SEM pozytywna, aktywna sprzedażowo i że nie będzie przy okazji kosztować Cię powyżej 10 tys złotych? Odpowiedź jest jedna: NIE. Dlaczego? Bo żaden z nich nie będzie za pomocą tej strony realizować dalszych działań promocyjnych Twojej kancelarii dając Ci jeszcze na ich skuteczność gwarancję. Nasz pakiet odpowiada więc nie tylko na sama potrzebę strony www ale na budowę serwisu Twojej kancelarii, który w dalszych krokach ma zostać skutecznym narzędziem sprzedażowym i promocyjnym Twojej kancelarii.

Narzędzia Google

Każda przeglądarka w pierwszej kolejności "promuje" strony zawierające "jej" narzędzia. Dlatego w ramach pakietu wykonamy dla Twojej kancelarii wizytówkę w Google map, która stanie się konwertującym dalej skutecznym narzędziem promocji Twojej kancelarii zanim działania SEO i SEM wypozycjonują Twoją stronę na pierwsze pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Zdjęcie 360, które zrobione będzie wg wymogów Google stanie się interaktywną wizytówką Ciebie i Twojej kancelarii, wspomagającą realizowane kampanie.

Content Generator

Jeszcze do niedawna funkcjonował "blog", dziś świadomie mówimy o tym obszarze digital marketingu jako "content generator". Dlaczego? Ponieważ w bezpośredni sposób wskazuje na to, jaką rolę przede wszystkim powinien spełniać ten wyodrębniony segment działań content marketingu. To nie powinna być już główna strona Twojej kancelarii ani jedyne źródło, gdzie w ciekawy sposób można przeczytać o Twoich sukcesach. To za mało. "Statyczne blogi" - czyli takie, które po prostu SĄ i zasilasz je od czasu do czasu jakimś artykułem czekając na klientów - to już przeszłość i im szybciej to zrozumiesz tym masz większą szansę na zagospodarowanie we właściwy sposób niszy contentu, która byłaby dla Ciebie idealna. O czym dokładnie mowa? To już jest tajemnica naszego warsztatu ale w pakiecie, nad którym się teraz zastanawiasz otrzymujesz opracowaną strategię na jak najbardziej optymalny dla Twojego potencjału i możliwości - Content Generator. miejsce w sieci, które dzięki Twojej pracy i uwadze oraz naszej pomysłowości przyniesie Ci z czasem nieustanny "ruch" oraz coraz więcej okazji biznesowych.

Na co jeszcze powinieneś zwrócić uwagę budując markę kancelarii?

Ay zawojować konkurencję, rynek i przyszłych klientów podstawowe narzędzia to za mało. Responsywna strona www, materiał filmowy lub wizytówka w Google to istotne elementy ale spełniają tylko podstawowe wymogi branży, w której działasz. Potrzebujesz jeszcze efektywnej strategii, która zaprowadzi Cię do celu, atrakcyjnej wizualizacji marketingowej a przede wszystkim - dedykowanej propozycji działań w obszarze SEO i SEM po to, by Twoja marka na dalszych etapach trwale budowała swoją pozycję.

Opracowaną strategię sukcesu w ramach ©Formuły 4 Kroków Do Celu

Wszystkie działania rozpoczyna konsultacja ze Strategiem ds Zarządzania Sprzedażą i Marketingu. Na podstawie przeprowadzonego z Tobą wywiadu opracowana zostanie dla Twojej kancelarii unikalna strategia sukcesu, czyli droga jaką wg nas powinieneś rozpocząć aby efektywnie móc realizować obrane cele finansowe. Ten etap jest jedną z niewielu okazji do otrzymania szczegółowego raportu na temat swojej bezpośredniej konkurencji, osobistego potencjału, realnych możliwości rozwoju biznesu na rynku, na którym pracujesz, ustalenia za pomocą jakich narzędzi, w jakiej kolejności i za jaką cenę możesz realizować obrane cele. Mamy na etap strategii jedno określenie - PODSTAWA, którą TRZEBA i WARTO posiadać, by uniknąć niepotrzebnych błędów, straty cennego czasu oraz nietrafionych inwestycji.

Wizualizacja Kancelarii

Masz dodatkowe 2000-4000 tysiące złotych na usługę projektowania logo Twojej kancelarii oraz materiałów pomocniczych? Jeżeli tak- ok - dostarczysz nam na początkowym etapie realizacji wykonane materiały a my użyjemy ich do zrealizowania swojej usługi. Jeżeli jednak nie chcesz niepotrzebnie przepłacać możesz oddać się w ręce naszych specjalistów, którzy w ramach pakietu dostarczą Ci dwie propozycja logotypu Twojej kancelarii do wyboru i na podstawie dokonanego przez Ciebie wyboru wykonają projekty pozostałych materiałów biurowych.

Realna optymalizacja SEO i SEM

Inne firmy o tym piszą a my to naprawdę robimy. Fakt, że strona, którą od nas otrzymasz będzie miała wykonaną całkowitą optymalizację pod kątem technologicznym SEO oraz merytorycznym SEM pozwoli Twojej firmie już na starcie zaoszczędzić kilka tysięcy złotych, jakie wydasz na identyczną usługę w specjalistycznych agencjach wykonujących płatną promocje w Google. Tylko, że u nas otrzymasz gwarancję iż w naszych rękach ten etap optymalizacji faktycznie zostanie zrealizowany na najwyższym poziomie, gdyż zadbamy o całościowy skutek realizowanej usługi. Nasi specjaliści, w trakcie naszej współpracy wykonają dla Ciebie ten zakres prac SEO i SEM, który z reguły jest realizowany w trybie pierwszego półrocza zlecenia do osobnej agencji. Dzięki temu Twoja nowa strona nie tylko wzbudzi zainteresowanie odwiedzających ale i będziesz miał gwarancję, że ludzie naprawdę będą chcieli ją "czytać" i polecać.

Masz więcej pytań? Zamów darmową konsultację merytoryczną

Skonsultuj swoje obecne założenia i posiadane narzędzia abyś przekonał się, czy osiągniesz zamierzone cele.