Co zyskujesz angażując nas do współpracy na etapie budowy strategii rozwoju?

W ramach © Formuły 4 Kroków do Celu pomożemy opracować Ci Unikalną Strategię Rozwoju Kancelarii, następnie otrzymujesz wskazówki do aktualizacji posiadanych narzędzi bądź do stworzenia nowych. W ramach współpracy pomożemy Ci dokładnie zaplanować adekwatne do Twoich możliwości cele rozwojowe, dzięki czemu przez kolejny rok będziesz w sposób bezpieczny rozwijać swoją markę i swój biznes. Opracujemy dla Twojej kancelarii Metody 3 Konwersji a na koniec okresu wdrożeniowego - który może potrwać do pierwszych 2 miesięcy - pomożemy Ci zintegrować wszystkie nowe narzędzia z tymi, co już używasz po to, by realizacja strategii przyniosła jak najszybsze efekty. Więcej szczegółowych informacji na temat procesu współpracy możesz uzyskać w darmowej konsultacji, na którą zapraszam.

Zmniejszenie kosztów kampanii Google Ads i Social Ads do 30%

Krok 4 ©Formuły dostarcza wymiernej wiedzy z zakresu kreowania wielu korzystnych dla Twojego biznesu okazji do promocji marki, zwiększania zasięgi i konwersji na konkretne usługi. Regularne działania SEO i SEM wykonywane na rzecz Twojej witryny, systematyczna promocja w social mediach, szczegółowa analiza ruchu na stronie i upodobań odwiedzających poprzez automatyzację oraz integracja z Google Analitics - to wszystko dostarcza specjalistycznych danych na temat najbardziej rentownych i perspektywicznych kierunków rozwoju Twojej kancelarii. Dzięki temu Twoje kolejne działania sponsorowane w sieci przynoszą lepszy efekt. Jaki dokładnie? Bardziej kaloryczny ruch na stronie, większa rentowność płatnych działań w Google Ads, bardziej zadowoleni Klienci dzięki dedykowanej obsłudze i komunikacji.

Zwiększasz rentowność realizowanych projektów

Punkt 3 ©Formuły, czyli Metoda 3 Konwersji zawiera opracowany plan wykorzystania Twojego potencjału eksperckiego oraz prestig'u marki w drodze do realizacji celów finansowych. Narzędzia automatyzacji marketingu typu webpush, popup, smart mailing, profilowanie behawioralne pozwolą Specjaliście ds Sprzedaży realizującego kampanie promocyjno-sprzedażowe na rzecz kancelarii pozwala ukierunkować pracę zespołu w te obszary, które cieszą się największym zainteresowaniem w czasie rzeczywistym. Tak więc, zwiększenie rentowności obecnie realizowanych projektów to natychmiastowa korzyść dzięki bieżącej współpracy specjalistów. Oszczędzisz swój czas angażując się osobiście tylko w te konwersje, które realnie mają szansę przynieść zysk a Twój zespół - widząc codzienne zainteresowanie nowych klientów - podnosi efektywność codziennie wykonywanych obowiązków.

Rozwój Twojej marki eksperckiej Twojej i kancelarii

Krok 2 ©Formuły - Social & Media & Content Plan określa dokładny harmonogram promocji w social mediach połączony z realizacją zaplanowanych kampanii sprzedażowych. Efektem jest nie tylko stale rosnący zasięg Twoich postów, artykułów, usług. Przede wszystkim wzmożona działalność informacyjna na temat Twojej kancelarii koresponduje z budowa Twojego wizerunku jako eksperta w obranych dziedzinach. Twoja dotychczasowa aktywność zyska nową rangę w odbiorze postronnych osób, gdyż będzie bardziej usystematyzowana, celowa, merytoryczna i kreująca nowe obszary do rozwoju efektywnych relacji biznesowych. Systemy automatyzacji dostarczą natomiast więcej informacji zwrotnych w czasie rzeczywistym, dzięki czemu aktywności z adresu Twojej kancelarii będą generowane tam, gdzie są one faktycznie uzasadnione i oczekiwane.

Redagujemy treści kancelarii, prowadzimy kampanie na Facebooku

Krok 1 ©Formuły przewiduje dokładny harmonogram współpracy, który określa zakres merytoryczny oraz terminy treści, jakie Twoja kancelaria będzie musiała przesyłać celem ich właściwej redakcji. Nie będziemy pisać w Twoim imieniu ale na pewno będziemy pilnować byś Ty robił to punktualnie. Ponad to, wg ustalonego planu promocji będziemy systematycznie prowadzić kampanie promocyjna na Twoim koncie firmowym na Facebooku po to byś Ty mógł zająć się prowadzeniem swojego biznesu. Osoba prowadząca Social Media w Twojej kancelarii otrzyma także wraz z Planem Promocji dokładny harmonogram wpisów wraz z grafikami. Technologia Marketing Automation to także zbiór narzędzi, które w zgodzie z ustaloną na początku strategią rozwoju codziennie dostarczać nam będą szeregu istotnych informacji na temat odwiedzających, ich zainteresowań, oczekiwań a ta wiedza od razu przekuta zostanie na obszary sprzedażowe. Nasza praca to także nieustanny audyt Twojej najbliższej konkurencji, przez której analizę będziesz wiedział, co zrobić by rozwijać swoja przewagę konkurencyjną a my będziemy Ci w tym codziennie towarzyszyć.

Dodatkowe narzędzia do sprzedaży projektów, eventów, szkoleń

Automatyzacja narzędzi marketingu zapewnia dodatkowe narzędzia wspomagające sprzedaż konkretnych usług, eventów, e-boków, ect. Masz do dyspozycji ponad sto atrakcyjnych szablonów, dzięki którym nasz Specjalista szybko wykreuje dla Ciebie dodatkowe Landing Pages do wspomagania sprzedaży konkretnych usług prawnych. Dzięki tym i innym rozwiązaniom oszczędzasz na pracy grafika i developera, których czas angażuje się tylko w przypadku absolutnej konieczności a nie do budowania powtarzających się elementów sprzedażowych.

Integrację aktywności w promocji on-line

Google Map, wizytówka Twojej kancelarii w Google, firmowe fan page na Facebooku, Linked in, strona www, blog - te wszystkie narzędzia zaczną współdziałać, współpromować i współsprzedawać. A nasz zespół, dzięki automatyzacji oraz zintegrowanej współpracy między obszarami promocji, sprzedaży i monitoringu zmaksymalizyje efekty konwersji wszystkich realizowanych działań. Twoja obecna baza klientów zacznie "pracować" i rozrastać się o kolejne nowe kontakty. Już w drugim półroczu Twoja kancelaria będzie miała potencjał na to, by stać się organizatorem ważnych, interesujących dla biznesu wydarzeń z dziedziny prawa a Ty będziesz mógł zacząć udzielać się w organizacjach biznesowych celem rozwoju swoich osobistych relacji z sektorem przedsiębiorstw, który pozostaje w kręgu Twojego zainteresowania.

Jak tworzyć efektywny sprzedażowo ekosystem marketingu kancelarii?

Dlaczego czasem "marketing nie działa"? Czy sukces w promocji zależy tylko od wysokiego budżetu? Pobierz publikację, która zapewni ci kluczową wiedzę w promocji marki eksperta.

MARKETING EKSPERTA