Gwarancja skuteczności, nowych klientów, nowych przychodów, zainteresowania Twoją marką
Wiemy, jak realizować ustalone cele. Po dokładnej analizie Twojej sytuacji podamy Ci konkretne parametry jakie Twoja kancelaria może osiągnąć i do jakich się zobowiążemy w trakcie naszej umowy. Jak to możliwe? Korzystamy nieustannie z doświadczeń naszych klientów - w tym także Twoich konkurentów. Wiemy, jakie cele udało nam się zrealizować w trakcie współpracy z nimi i dlatego łatwiej nam jest określić czy założone cele są realne i jaki będzie koszt ich realizacji. Wszystkie szczegóły gwarancji zostają zawarte w przedstawionym do zrealizowania Planie Promocji. Jeżeli to czytasz, to najprawdopodobniej wiesz już z własnego doświadczenia, że ładna strona, duży budżet na kampanię w Google Adwords, nowy artykuł na blogu, czy nawet dobre pozycjonowanie firmowej strony nie dadzą Ci gwarancji, że Klient który dziś zadzwonił i się z Tobą umówił przyniesie Twojej firmie wymierne korzyści materialne. W LiT taką gwarancję dostaniesz bo działamy w oparciu o sprawdzone z innymi kancelariami rozwiązania, znając koszty ich realizacji.
4 elementy, które gwarantują Twój sukces
Nasza gwarancja dotyczy oczywiście współpracy abonamentowej i na sukces, którego oczekujesz składają się 4 czynniki, bez których nie ma szans na powodzenie. I usłyszysz to od nas od razu. Bez względu na cel jaki sobie postawisz - każdy z nich będzie miał realny wpływ na powodzenie naszej współpracy i Twój sukces. Dlatego nasza współpraca to wzajemne zobowiązanie.

Aktualizacja&Optymalizacja

We współpracy abonamentowej - po opracowaniu dla Twojej kancelarii Kroku 1 i 2 wg ©Formuły, tzn strategii i unikalnego Social&Media&Content Planu nasi specjaliści od SEO, SEM, Social Sellingu oraz Automatyzacji Sprzedaży codziennie dbać będą o utrzymanie właściwych parametrów zarówno nowo zbudowanych narzędzi Twojej kancelarii, jak i realizowanych kampanii sprzedażowych. W zaplanowanych cyklach czasowych będziesz proszony o dostarczanie nowych treści merytorycznych, które my będziemy redagować i w różnej formie publikować celem nieustannej optymalizacji efektów realizowanych działań promocyjnych. Jednym słowem więc - współpraca z nami nie oznacza, że za Ciebie będziemy budować Twój osobisty wizerunek eksperta pisząc teksty które potem rzekomo są Twojego autorstwa. Będziemy jednak starannie redagować otrzymywane od Ciebie materiały i wykorzystując ich unikalność oraz atrakcyjność merytoryczną wymyślimy i zrealizujemy tyle kampanii ile będzie potrzeba, by jak najlepiej zrealizować obrany cel.

Integracja Twojego dorobku, możliwości i potencjału

Z opracowanej na początku strategii - czyli z Kroku 1 ©Formuły - będziesz wiedział, w jakim kierunku rozwijać będziesz swoją kancelarię, za pomocą jakich narzędzi oraz w jakim czasie możesz spodziewać się pierwszych korzystnych efektów zmiany. Integracja Twojej całej aktywności oraz przełożenie jej na użytek opracowanych narzędzi pozwoli Ci osiągnąć nowe przewagi konkurencyjne lub wzmocnić dotychczasowe a także rozwiązać problemy, z którymi do tej pory nie umiałeś sobie poradzić. Dlatego tak ważna jest nasza sprawna współpraca w toku realizacji usługi ponieważ im więcej będziemy otrzymywać od Ciebie materiałów, ciekawostek, aktualności na temat togo, co dzieje się w Twojej firmie i jakie osiągnięcia zdobywa Twój zespół - tym ciekawiej i skuteczniej będziemy mogli Cię promować.

Konwersja Aktywności Na Sprzedaż

W obsłudze abonamentowej otrzymujesz pełne zaangażowanie nie tylko Specjalisty ds Automatyzacji ale i Specjalisty ds Sprzedaży. Oznacza to, że bezpośrednia aktywność, jaka wystąpi w wyniku naszych działań promocyjnych będzie obsługiwana i konwertowana na sprecyzowane cele sprzedażowe. Nie oznacza to oczywiście, że będziemy odbierać telefony dzwoniące na biurku Twojej asystentki ale dzięki podpiętym do Twojej strony narzędziom do automatyzacji i monitoringu zachowań klientów przy okazji każdej kampanii będziemy analizować jakość i potencjał generowanego ruchu. Te dane służą potem naszym specjalistom do wdrożenia potrzebnych zmian w realizowanych kampaniach i sprawią, że ludzie z którymi spotkasz się w wyniku tych działań będą lepiej poinformowani o usługach Twojej kancelarii oraz bardziej zdeklarowani do ich zakupu. Reszta zależy już tylko od Ciebie.

Działania PRowe, które stymulują

Dedykowane Twojej kancelarii działania PRowe, których realizację zaczynamy w drugim półroczu współpracy mają na celu budowę prestigu marki osobistej lub marki kancelarii. Są to często wykłady, panele dyskusyjne, wywiady - jednym słowem aktywności, które organizujemy w ramach naszej współpracy z czołowymi instytucjami biznesowymi, stowarzyszeniami, fundacjami, podmiotami o szerokim ogólnopolskim lub nawet europejskim zasięgu z ugruntowaną pozycja na rynku, z wysoko rozpoznawalna marką, zrzeszającą tysiące członków ze świata biznesu i kultury. Wprowadzenie promowanego przez nas eksperta w arkana tych relacji wymaga uprzedniego dopracowania kwestii marketingowych kancelarii do jak najlepszego poziomu po to, by po pierwszym przykładowym wystąpieniu nikt nie miał cienia wątpliwości co do eksperckości i rangi promowanego specjalisty. Dlatego, nawet jeżeli męczyć cie będą nasze telefony o kolejne ciekawe treści lub któryś z naszych pomysłów na kolejną kampanię wyda Ci się zbyt angażujący - warto się przełamać. Rozpoczynając współpracę obie strony decydują się na rok wspólnych działań po to, by Twoja marka, dotychczasowy dorobek oraz rentowność prowadzonych przez Ciebie projektów okazały się dla Ciebie i Twojego zespołu spełnieniem nie tylko bieżących planów biznesowych ale i początkiem kolejnych, jeszcze ciekawszych aktywności. A to wymaga poświęceń i systematycznej pracy.

Sprawdź które z usług zapewnią ci realizację Twoich celów

Przeanalizuj zakres usług i korzyści, jakie znajdują się w poszczególnych formach współpracy