@Formuła 4 Kroki Do Celu - efektywny sposób rozwoju biznesu eksperta

Opracowana przez ekspertów LiT formuła skutecznego rozwoju kancelarii. Oparta na praktycznych doświadczeniach została zaprogramowana tak, by niedoświadczony marketingowo i sprzedażowo właściciel kancelarii po pierwsze zrozumiał czym tak naprawdę powinny być efektywne dla jego biznesu działania marketingowe i sprzedażowe a po drugie - w jaki sposób, za pomocą jakich narzędzi skutecznie realizować powinien założone cele. Promocyjne, sprzedażowe, wizerunkowe.

Opracowanie dedykowanej strategii rozwoju - wyznaczenie celów

Opracowanie strategii jako krok 1 ©Formuły to konieczność. Bez analizy i dobrego audytu nigdy nie będziesz dość pewien podejmowanych przez siebie decyzji. Audyt Twojego potencjału, konkurencji, analiza segmentu rynku na którym działasz oraz dokładne zdefiniowanie PERSONY Twojej grupy odbiorców to zwyczajny MUST HAVE. Od tego zaczynamy współpracę. Efektem tego etapu jest opracowany Harmonogram Działań Promocyjnych i Sprzedażowych, który definiuje mierzalne cele w poszczególnych obszarach czasu naszej współpracy.

Narzędzia digital marketingu i social&video content plan.

Drugim krokiem ©Formuły jest budowa nowych lub optymalizacja już posiadanych narzędzi digital marketingu i rozpoczęcie realizacji przyjętej strategii komunikacji z PERSONĄ Twojego biznesu poprzez opracowywane przez Ciebie materiały eksperckie. Na tym etapie - na podstawie opracowanego Harmonogramu Promocji - koncentrujemy się na budowie jak największego zasięgu dla Twoich usług i opracowaniu pożądanych treści eksperckich do realizacji kampanii sprzedażowo-edukacyjnych.

Konwersja w usługach eksperta, czyli jaka kampania, kiedy i do kogo?

3 krok ©Formuły to moment, w którym jasno określamy cele realizowanych kampanii. Mogą być czysto edukacyjne, promocyjne lub sprzedażowe. Ustalamy okres ich trwania, narzędzia ich realizacji, optymalny sposób konwersji. W tym etapie często posiłkujemy się albo kampaniami zasięgowymi realizowanymi poprzez Social Media albo ekstra budżetem na działania sponsorowane w Google Ads. Wszystko w odniesieniu do zdefiniowanych przez Ciebie celów poprzez technologię Marketing Automation.

Kontrola i optymalizacja realizowanych procesów.

Niby to oczywiste ale ponad połowa projektów i oczekiwań, które do nas trafia opiera się na założeniach nie popartych żadnymi twardymi liczbami w odniesieniu do danego projektu. Oznacza to, ze albo Klient realizuje kampanię Google Adwords bo tak polecił mu znajomy, który z tego czerpie wysokie korzyści albo sam ekspert przeczytał ileś publikacji i stwierdził, że coś ma albo nie ma sensu. Tak, czy inaczej - często trafiają do nas strony i kampanie, których skuteczność mierzona jest tylko poprzez podstawowe dane z Google Analitics a to trochę tak, jakby wirusa leczyć chusteczką do nosa. Wiadomo, że się przyda ale nie zdefiniuje istoty problemu oraz go nie rozwiąże. Stąd - krok 4 ©Formuły to kluczowy element naszej współpracy i polega na tym, że każda strona i kampania jest mierzona nie tylko ilością wejść, czy pierwszą konwersją ale pełnym profilowaniem behawioralnym.
Inni o tym mówią, analizują obszerne raporty - my dostarczamy realne efekty.
Nasza ©Formuła jest na tyle przejrzysta, że nie pozwala na popełnianie błędów zaniechania. Zdarza się, że w kolejnych kampaniach poprawia się metody konwersji, treści materiałów eksperckich generujących zainteresowanie, optymalizuje się procesy komunikacyjne. Dla nas to normalne, gdyż dopiero w trakcie realizacji kampanii można zweryfikować obrane cele, czy okazały się realne do osiągnięcia ze względu na warunki zewnętrzne, właściwie określone, wycenione, itp. Nigdy jednak żadna kampania nie zakończyła się zerowym odzewem, czy to na zapis na wydarzenie, czy to na konsultację do zakupu usługi. Po prostu nasza formuła działa i mi dłużej na niej pracujemy, tym lepsze efekty przynosi do Twojego biznesu.
godzin w budowie strategii marketingowych
złotych netto zarobionych dla Klientów ze sprzedaży ich usług tylko od 2018
zrealizowanych kampanii marketing automation w ostatnich 2 latach
zrealizowanych godzin szkoleniowych z zakresu ©Formuły

Jeżeli zainteresowała Cię © Formuła 4 Kroków Do Celu i chciałbyś zrealizować z nami swoją kampanię - zapisz się na konsultację.

Pół godziny w trakcie której omówimy z Tobą wstępne perspektywy i możliwości realizacji zdefiniowanego przez Ciebie celu. Zapraszamy do wypełnienia formularza, po którym przeanalizujemy funkcjonujące narzędzia Twojego biznesu i wstępnie zdiagnozujemy możliwości wpisanych przez Ciebie oczekiwań. Następnie nasz ekspert oddzwoni do Ciebie w umówionym czasie celem poprowadzenia konsultacji. Kontakt następuje do 24h.