Sprawdź najczęściej zadawane pytania - nie marnuj czasu na domysły.

Zobacz poniżej, jakie pytania najczęściej zadają nowi klienci w rozmowie z naszymi specjalistami. Głównie sprowadzają się one do kwestii edukacyjnych w obszarze samego PRu lub marketingu. Dlatego codziennie staramy się nowym odwiedzającym w jak najbardziej dostępny sposób uświadamiać, że jedynym kierunkiem zapewnienia sobie stabilizacji finansowej i zawodowej na przyszłość jest nieustanny rozwój. Bądź jednym z tych, którzy nie czekają na problemy tylko sami zaczynają kreować swoją zawodową rzeczywistość. Nie od dziś wiadomo, że inwestycja w siebie jest lepszą opcją na przyszłość niż inwestycja w lepsze biuro czy ładniejszy samochód.
Po pierwsze - większość z naszych usług, jak choćby SEO - wymaga długofalowego myślenia i działania na wielu równorzędnych wymiarach w z góry zatwierdzonych budżetach. To gwarantuje nam stabilność naszej pracy i optymalizuje jej efekty, co Klient odczuwa głównie z upływem czasu . Nie da się uczciwie i na wysokim poziomie dobrze wypozycjonować strony Klienta działając z dnia na dzień, gdyż wówczas można wyrządzić takiej stronie więcej szkody niż pożytku o czym Klient nawet często nie wie. Po drugie, ceny naszych usług wchodzących w skład każdego z abonamentów zostały mocno zryczałtowane by móc zapewnić Państwu realizację na poziomie globalnych marek z obszaru marketingu i PRu. Otrzymujecie dzięki temu usługi na najwyższym poziomie w niezwykle atrakcyjnych cenach. Roczna umowa jest gwarancją zarówno dla Państwa, jak i dla nas, iż przyjęty na początku plan współpracy będzie zrealizowany zgodnie z oczekiwaniami, na poziomie porównywalnym z tym, jak pracują najlepsze firmy marketingowe i domy mediowe w Europie.
Przede wszystkim SEO jako takie to nie są działania stricte reklamowe tylko działania optymalizujące wszelką aktywność marketingową, przyjętą w standardzie pracy także adwokata, rady prawnego, prawnika, czy kancelarii. Mamy tu na myśli posiadanie strony internetowej, informowanie klientów o swoich danych kontaktowych, godzinach otwarcia gabinetu, specyfice wykonywanej specjalizacji, zatrudnianym zespole oraz kontrolę nad treścią, jaka ukazuje się na Twój temat w internecie. Prezentowanie na zewnątrz tego typu informacji jest naturalną koleją rzeczy każdego nawet najmniejszego przedsiębiorcy działającego na rynku prawniczym. Wykonywanie usługi SEO są więc działaniem uwzględniającym tylko rzeczywisty stan rzeczy i przedstawiane odbiorcom w sposób nie tyle graficzny co zoptymalizowany pod kątem technologicznym aby każdy automat wyszukiwarki internetowej mógł na nie bez problemu trafić i pokazać wyszukującemu. Takie SEO między innymi pozwala Ci działać z zachowaniem standardów etyki Twojego zawodu a jednocześnie czyni Twój biznes bardziej konkurencyjnym. Do działań reklamowych Adwords zaliczamy natomiast treści stricte reklamowe - dowolnie komponowane i wymyślane. Przedstawiane są zarówno w krótkich spotach tekstowych, jak i w grafice. Zwyczajowo, firmy które się w tej materii specjalizują nastawione są na zmasowany efekt ilościowy, co z jednej strony stwarza szansę na szybki efekt w postaci dużej ilości zgłaszających się klientów ale z drugiej - stwarza ogromne ryzyko utraty wiarygodności, szczególnie kiedy są to działania nieskoordynowane z SEO, czyli ze stanem faktycznym. Dlatego uważa się iż rynek prawniczy nie powinien korzystać także z działań Google ADS bo zareklamować można wszystko a opinii Klientów, które między innymi zbiera się przy SEO - kupić raczej się nie da.
Efektywny Plan Realizacji Usługi - nasze autorskie narzędzie, które powstało w wyniku naszych doświadczeń z podnoszeniem efektywności współpracy między firmą a Klientem. Wiemy, że z czasem przyjęte na początku założenia zaczynają się rozmywać w gąszczu innych obowiązków, kolejnych projektów, chwilowo ważniejszych tematów ect. Klient może zapomnieć o wielu kwestiach, które wcześniej wydawały się jasne i zostały przez niego zatwierdzone jako konieczne w realizacji konkretnego celu... Poza tym, jak zapewne zdążyłeś już przeczytać na naszych stronach plan realizacji Twoich celów z LiT jest także mocno skorelowany z Twoją pracą merytoryczną nad Twoim dorobkiem wg ustalonego harmonogramu, że tylko EPRU pozwala Ci utrzymać swoją chęć współpracy na należytym poziomie. EPRU jest także takim miejscem, gdzie harmonogram Twojej aktywności jest szczegółowo rozpisany z rozbiciem na tematy i terminy dzięki temu nie jesteś zaskakiwany tylko po prostu planujesz. Dzięki EPRU nie ma szans aby któraś ze stron o czymś zapomniała, coś źle zrozumiała. Dlatego nasi dotychczasowi Klienci przez cały okres trwania umowy czują się bezpieczni i widzą realne efekty naszej pracy. Dzięki EPRU bowiem także nasz wewnętrzny system organizacji pracy jest szczegółowo planowany, egzekwowany i rozliczany - nie ma więc szans aby któryś z członków naszego zespołu czegoś nie wykonał lub co gorsza - zrobił to niezgodnie z przyjętymi standardami.
Jeżeli już wiesz, jaki abonament z jakiego rodzaju usług Cię interesuje - po prostu wypełnij formularz na stronie wybierając jego nazwę i podaj pełne dane swojej kancelarii, które jednocześnie będą danymi zawartymi w umowie. Automatycznie otrzymasz na maila potwierdzenie wysłania zgłoszenia. Następnie nasz Doradca zadzwoni do Ciebie w celu dokończenia formalności i wyjaśnienia ewentualnych niejasności a stosownie uzupełnione dokumenty wysłane zostaną do Ciebie na podanego maila wraz z prośbą o odesłanie podpisanych scanów. Oryginały z naszym podpisem zostaną do Ciebie wysłane pocztą na podany w formularzu adres. Ważna informacja jest taka, że zgodnie z zasadami Rodo - po zakończonej rozmowie - Doradca i tak poprosi Cię o wypełnienie tego formularza, gdyż dla nas jest to jedyny sposób na wykazanie w sposób policzalny iż rozpoczęliśmy kontakt i działanie w odpowiedzi na Twoje zaproszenie. Po odesłaniu do nas scanów pozostaje wysłanie potwierdzenia pierwszej płatności i zaczynamy. Rozpoczynamy współpracę zawsze od poniedziałku. Jest to podyktowane specyfiką naszego systemu operacyjnego, który w dalszej części gwarantuje obu stronom efektywne działanie. W zależności od dnia miesiąca, w jakim rozpoczynamy współpracę taki będzie Twój termin kolejnego rozliczenia po upływie następnego miesiąca. W razie pytań - nasz doradca chętnie się z Tobą porozmawia, także na czacie.
Dlatego, że najważniejszym elementem naszych działań jest utrzymanie Twojej wiarygodności. Nie wykonamy więc za Ciebie prostych czynności w zakresie aktywności na Twoich osobistych lub służbowych profilach społecznościowych, nawet jeżeli uznajesz dziś, że nie masz na to czasu. Jeżeli chcesz osiągnąć z nami sukces - ten czas będziesz musiał znaleźć. Nie chodzi o to abyś codziennie siedział na Facebooku ale abyś w metodyczny i systematyczny sposób nauczył się samodzielnie komunikować się ze swoimi potencjalnymi i przyszłymi Klientami. Z naszej strony za pomocą Cyklicznego Pomocnika Aktualizacji Treści otrzymujesz pomoc w postaci opracowanych krótkich spotów tekstowych lub graficznych, ze wskazówkami w jakim celu należy je opublikować. Dzięki temu otrzymujesz profesjonalnie opracowany pod kątem zdefiniowanych potrzeb materiał ale ty samodzielnie go zamieszczasz na swoich stronach i odpowiadasz na ewentualne komentarze. To Twój dorobek i dzięki takiemu rozwiązaniu pozostaniesz wiarygodny i nigdy nie zapomnisz o czym był ostatni wpis.
Od Twojej kreatywności, płodności merytorycznej, czasu jaki poświęcasz na budowę swojej marki osobistej lub rozwój dorobku kancelarii. Wg zaplanowanego na początku współpracy harmonogramu Twojej współpracy z nami ustalamy poziom aktywności minimalnej i optymalnej dla realizacji ustalonych celów. Jeżeli będziesz działał zgodnie z harmonogramem - plan zostanie zrealizowany, nie mniej jednak jego bezpośrednie korzyści materialne dla Twojego biznesu będą tym większe im większym zaangażowaniem wykażesz się w dostarczanie do nas ciekawych treści merytorycznych. Tym ciekawszy będziemy mieć potencjał do przedstawiania Ciebie naszym partnerom medialnym i biznesowym.
Ty jesteś autorem tego, co opracowujemy redakcyjnie i takim pozostajesz nawet po wydaniu przez nas Twojego e-booka czy książki. Zatrzymujesz wszelkie majątkowe i osobiste prawa autorskie. W ramach naszej umowy jedynie udostępniasz te publikacje bezpłatnie w ramach Akademii Wiedzy w LiT Academy na realizację jej potrzeb edukacyjnych i promocyjnych wobec obecnych i przyszłych klientów oraz ustalamy też konkretne wynagrodzenie, jeżeli Akademia zdecyduje się na odpłatną sprzedaż Twoich publikacji.
Dzięki PR kreujesz to, co czytają i myślą na Twój temat inni. Dzięki PR nasze działania SEO są bardziej efektywne, co w rezultacie prowadzi do lepszych efektów budowy Twojej marki osobistej lub marki Twojej kancelarii. PR to nic innego, jak wskazywanie odbiorcom w odpowiedni do potrzeb rynku sposób Twoich atutów, szerokiej wiedzy, wysokich kompetencji. Właściwy PR stymuluje Cię do pracy nad samym sobą, do dalszego rozwoju, do wymagania więcej od siebie i od pozostałych współpracowników. Nabierasz świadomości jak daleko lub jak blisko są Twoi konkurenci i w jaki sposób powinieneś planować dalsze kroki rozwoju swojego biznesu - bez względu na jego wielkość.

Co stanowi najlepszą wizytówkę dla nowoczesnej kancelarii?

Ładne biuro pod "dobrym " adresem czy atrakcyjna strona www, pełna cekawych treści? W co zainwestować? Sprawdź w jakim kierunku idzie dziś rynek w usługach prawnych i sam oceń kiedy najszybciej możesz zdobyć nowych klientów? Mając prestiżowy adres w realu czy prestiżową wizytówkę w sieci?